13-inch MacBook Pro (bez Touch Bar-a)
SSD program servisiranja

Kompanija Apple utvrdila je da u određenom broju diskova od 128 i 256Gb (SSD) ugrađenih u 13-inch MacBook Pro (bez Touch Bar-a) može doći do gubitka podataka ili kvara diska. 13-inch MacBook Pro (bez Touch Bar-a) modeli sa ovom greškom prodavani su u periodu od juna 2017. do juna 2018. godine.

iStyle Servis ili bilo koji drugi Apple Autorizovani Servis (AASP) uradiće servis potpuno besplatno.

Apple savetuje da računar donesete što pre na dijagnostiku.

Da li se moj računar kvalifikuje za besplatni program servisiranja?

Prvo saznajte koji model računara imate. Odaberite opciju ‘About this Mac’ kada kliknete na () u gornjem levom uglu računara i potvrdite da imate model “MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 ports).”

Kliknite na link, ukoliko koristite navedeni model, unesite serijski* broj i proverite da li se kvalifikuje za besplatni program servisiranja.

*Ukoliko ne možete da pronađete serijski broj računar kliknite na sledeći link

Pre dolaska u Servis potrebno je da:

Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup računara nije pokriven garancijom niti ovim programom i takva usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Servisna procedura:

Vaš računar mora proći proces dijagnostike kako bi se potvrdilo da je servis zaista neophodan. Potrebno je da računar donesete ili pošaljete u naš servis koji se nalazi na adresi:

iStyle Service
Tržni centar Ušće
Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat
11070 Novi Beograd
Radno vreme: Ponedeljak – Petak od 10 do 18h.
Napomena: Rezervacija termina nija moguća

ili

iStyle Service
Tržni centar Promenada
Bul. Oslobođenja 119
21000 Novi Sad
Radno vreme: Ponedeljak – Petak do 10 do 18h.
Napomena: Rezervacija termina moguća je putem sledećeg linka

U zavisnosti od dijagnostike Servis će uraditi neku od ponuđenih opcija:

1. Vratiti korisnku računar u originalnom stanju jer je dijagnostika potvrdila da nema potrebe servisirati disk.
2. Firmware update diska i reinstalaciju sistema.
3. Zamena diska ukoliko firmware update nije moguć

Napomena:
▪ Okvirno vreme za isporuku dela je 10 radnih dana.
▪ Ni jedan drugi model ne kvalifikuje se za besplatan servis ili zamenu diska. Ukoliko korisnik ima navedene probleme ali se njegov model računara ne kvalifikuje za besplatno servisiranje, iStyle će disk servisirati besplatno ako je računar u garanciji. U suprotnom korisnik će dobiti cenu za uslugu Servisa.
▪ Dijagnostičke testove nije moguće pokrenuti ukoliko je na računaru uključena Firmware šifra. U takvim okolnostima korisnik mora da isključi Firmware šifru ili istu dostavi servisu. Kako se aktivira ili deaktivira Firmware password možete pogledati na sajtu proizvođača, na sledećem linku.
▪ Program zamene traje 3 godine od datuma iskazanog na računu Autorizovanog prodavca. Trogodišnji period odnosi se isključivo na navedene probleme sa diskom, a ne na druge kvarove koji se mogu prikazati. U slučaju da korisnik ima naveden problem sa diskom, ali i neki drugi kvar, iStyle Servis otkloniće problem sa diskom besplatno ukoliko je to moguće i predložiti cenu za otklanjanje dodatnog kvara.
▪ Ukoliko postoje oštećenja na disku koja nije moguće otkloniti, Servis nije u mogućnosti da ponudi besplanu uslugu u skladu sa ovim programom.
▪ Za dodatne informacije pošaljite nam mail na programzamene@istyle.rs