Besplatni program zamene ekrana – iPhone X

Kompanija Apple utvrdila je da neki iPhone X ekrani mogu prikazati probleme u toku korišćenja zbog neispravne komponente u samom ekranu. Kvar je manifestuje na sledeći način:

1. Ekran ili deo ekrana ne reaguje na dodir
2. Ekran ili deo ekrana reaguje na dodri ali sa zakašnjenje
3. Ekran sam zadaje instrukcije i nasumično otvara aplikacije bez uticaja korisnika

iStyle Servis zameniće ekran na telefonima koji prikazuju navedene kvarove potpuno besplatno.

Na ovoj stranici možete pronaći originalni tekst na engleskom jeziku.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:

Sačuvate Vaše podatke Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP) FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

Update softvera Mnogi problemi mogu se rešiti update-om ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 6s ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.

KAKO?

Potrebno je da izvršite rezervaciju ekrana. iStyle Servis kontaktiraće Vas kada ekran bude na stanju, spremna za ugradnju kako bismo izbegli gužve i nepotrebna čekanja.

Ekran možete rezervisati putem sledećeg linka.

NAPOMENA:
iStyle Servis ima određene količine ekrana na lageru ali smatramo da one neće biti dovoljne da izvršimo zamenu na licu mesta svim korisnicima. Zamena ekrana sprovodi se u celom svetu i zamolićemo Vas za strpljenje.

Servisna procedura:

iStyle Servis poslaće e-mail svim korisnicima koji su kreirali rezervaciju kada ekran bude dostupan za zamenu. Nakon dobijanja e-mail-a korisniku su dostupne dve opcije:

iStyle Preporučuje: Zakažite termin putem sledećeg linka.

Rezervacijom termina omogućavate našem Serviseru da odvoji 15 minuta i posveti ih samo Vama i Vašem Apple proizvodu. Dijagnostika se pokreće pred korisnikom i na licu mesta utvrđujemo, ukoliko kvar to dozvoljava, problem i predlažemo rešenje. Na zamenu ekrana čeka se okvirno 45-60 minuta.

▪ Ako se odlučite da telefon pošaljete nekom od mnogobrojnih kurirskih službi zamolićemo Vas da iPhone upakujete u njegovu originalnu kutiju i obavezno priložite Vaše podatke: ime, prezime, adresu, mail, kontakt telefon, kratak opis kvara i broj rezervacije.

Adresa za slanje je:

iStyle Servis
TC Ušće, II sprat
Bulevar Mihajla Pupina 4
11070 Novi Beograd, Srbija

Nije potrebno rezervisati termin ako uređaj šaljete kurirskom službom.

Dodatne informacije:

Kompanija Apple može ograničiti zamenu telefona na zemlju kupovine ili region gde je iPhone X kupljen.

iPhone X ekran moguće je zameniti u periodu od tri godine od datuma kupovine iskazanog na računu, ukoliko ispunjava gore navedene uslove.

Garancija telefona se ne produžava u slučaju drugih kvarova.

Ukoliko telefon ima fizička oštećenja, neovlašćene modifikacije ili su korišćeni neoriginalni delovi, zamena neće biti moguća, tj. Servis je u obavezi da korisniku ponudi cenu zamene ekrana. iStyle Servis zadržava pravo naplate dijagnostike u takvim situacijama.

Ukoliko verujete da je Vaš telefon imao ovakav kvar, a platili ste zamenu ekrana, možete kontaktirati kompaniju Apple u vezi refundiranja.

Za dodatne informacije možete nam pisati na programzamene@istyle.rs