Da li je iStyle Apple Autorizovani Servis?

Da. Potvrdu naše autorizacije možete pronaći i na sajtu proizvođača, na sledećem linku. Takođe i naša radnja nosilac je licence ‘Apple Premium Reseller‘ i to je najveća licenca koju kompanija Apple dodeljuje svojim partnerima.

Pre dolaska u Servis!

Sačuvajte Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možeš pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci (link). Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje.
Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP) FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku
Update softvera Mnogi problemi mogu se rešiti updatom ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 5 ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.

Gde mogu da donesem svoj Apple proizvod?

iStyle Servis nalazi se na dve lokacije. Jedna je u Tržnom centru Ušće, II sprat, a drugi je u centru grada, adresa Terazije 8. Servis za Apple računare za sada imamo samo u Tržnom centru Ušće, dok za sve druge Apple proizvode možete birati lokaciju.

Da li mogu da rezervišem termin za dolazak u Servis?

Za sve Apple proizvode osim za računare omogućili smo opciju rezervacije termina u trajanju od 15 minuta. Rezervaciju možete izvršiti putem linka.

Zašto ne mogu da izvršim rezervaciju termina u iStyle Servisu na lokaciji Tržni centar Ušće?

iStyle Servis Ušće za sada ima ‘Carry-in’ licencu što znači da korisnici donose svoje uređaje radnim danima od 10 do 18h i potrebno je sačekati prijem na Servis. Za sada nije u planu promena sistema prijema uređaja. Korisnik može rezervisati termin za prijem uređaja na lokaciji Terazije 8 putem linka.

Šta je potrebno za ostvarivanje garancije?

iStyle Servis trudi se da korisnik i svoje zaposlene ne opterećuje papirologijom. Prvu godinu garanciju koja je internacionalna proveravamo u Apple bazi i ukoliko je i dalje validna nije potrebno dostaviti dokaz o kupovini. Za korisnike koji su svoje proizvode kupili u iStyle radnjama u Srbiji dokaz o kupivini možemo da pronađemo na osnovu serijskog broja, a u retkim situacijama potrebno je da korisnik dostavi broj fakture, broj računa, datum kupovine, a pomoćiće nam i slip kartice ili izvod iz banke kako bi smo na osnovu datuma i plaćenog iznosa pronašli račun u našem sistemu.

Kupio sam telefon u inostranstvu. Da li mogu da ostvarim garanciju u iStyle-u?

Svaki Apple proizvod ima jednogodišnju internacionalnu garanciju i njeno trajanje možet proveriti na sledećoj stranici.

Da li u iStyle Servisu može da se zameni ekran na iPhone-u?

iStyle Servis na žalost nema mogućnost zamene ekrana na iPhone telefonima. Takvu mogućnost imaju naši Servisi u zemljama koje pripadaju EU (Hrvatska, Slovenija, Mađarska, Češka, Slovačka, Rumunija, Bugarska). Za detalje u vezi zamene ekrana potrebno je da ih lično kontaktirate putem sajta www.istyle.eu i izaberite zemlju koja Vam najviše odgovara.

Kako mogu da skidam aplikacije sa App Store-a?

Za skidanje aplikacija potrebno je kreirati Apple ID. To je jednostavna procedura koja zahteva par klikova, a naravno uvek možete doći u Servis za dodatnu pomoć i savet. Na sledećem linku možete pronaći uputstvo proizvođača kako se kreira Apple ID nalog.

Da li će moj Apple računar biti kompatibilan sa fajlovima na PC-u?

Veliki deo softvera koji koristite na PC-u, postoji i za Mac OS X. Ukoliko ne koristite neki specijalizovani program koji je kreiran samo za Windows OS, nećete imati nikakvih problema što se tiče kompatibilnosti. Savetujemo uvek naravno da korisnik proveri kompatibilnost pre prelaska na Mac OS X.

Da li mogu da instaliram Windows operativni system na Apple računar?

Svi Apple računari imaju u sebi integrisanu podršku za instalaciju Windows OS-a kroz dual boot opciju. Postoji opcija i kreiranja virtualne mašine koja zahteva kupovinu specijalizovanog softvera. Ova usluga je dostupna naravno i kroz Servis.

Da li mogu da povećam RAM memoriju u mom računaru?

U zavisnosti od modela koji koristite RAM se može povećavati od 4GB pa sve do 32GB, a u Mac Pro računare i do 96GB. Za više informacija potrebno je poslati serijski broj vašeg računara na service@istyle.rs i dobićete konkretne informacije sa cenama.

Da li mogu da ugradim hard disk većeg kapaciteta ili SSD?

U svim Apple računarima koji koriste 2.5 ili 3.5 inča hard diskove moguće je ugraditi diskove većeg kapaciteta ili SSD.

Kako mogu najlakše da napravim backup mojih podataka?

Postoji nekoliko načina da se uradi backup. Jedan od njih je Time Machine, koji automatski pravi backup vašeg računara. Takođe, možete jednostavno kopirati vase podatke na bilo koji eksterni hard. U našem servisu takođe možemo napraviti backup podataka i ta usluga se naplaćuje po zvaničnom cenovniku servisa.

Moj HDD se pokvario, a nije napravljen backup. Kako mogu da spasim podatke?

iStyle Service u pruža uslugu spašavanja podataka iz skoro svakog hard disk-a. Cena ne zavisi od količine podataka, već isključivo od stepena oštećenja diska. Pre procedure kopiranja podataka kupac dobija pristup online listi fajlova koje je moguće spasiti kako bi proverio da je su svi podaci tu.

Da li moram da formiram bateriju na novom Apple računaru?

Apple uređaji mogu da se pohvale sa dugim trajanjem baterije i nije potrebno formirati ih. Postoje samo saveti kako da pravilno punite bateriju o kojima više možete pročitati na sledećem linku.

Šta je quality program?

Apple kompanija za određene proizvode otkrije grešku u prozivodnji i aktivira program zamene (quality program). Na sledećoj apple stranici možete pogledati koji su sve programi aktuelni i unosom serijskog broja Vašeg uređaja možete proveriti da li potpada pod program zamene na Apple sajtu.

Slučajno je prosuta tečnost (voda, sok, alkohol) po računaru, šta treba da uradim?

Potrebno je ugasiti računar odmah, okrenuti ga naopako kako se tečnost ne bi slivala u unutrašnjost računara i što pre ga doneti u Servis. Nikako ne treba uključivati računar nakon toga jer se time dodatno oštećuju komponente.

Interesuje me kupovina rezervnog dela za moj Apple računar koji bih želeo sam da ugradim?

Kao Apple Autorizovani Servis moramo strogo da se pridržavamo pravila koje Apple Inc propisuje. Samim tim, prodaja originalnog dela trećoj strani nije moguća. Deo mora da se ugradi u prostorijama servisa i ta usluga se naplaćuje po zvaničnom cenovniku ukoliko je računar van garancije.