Zašto iSTYLE?

  • Mi smo Apple Autorizovani Servis

    iStyle Servis, Apple Autorizovani Servis otvoren je u Srbiji 2009.  godine. Specijalizovani smo za Apple proizvode i posedujemo licencu za servisiranje svih Apple uređaja koji se zvanično prodaju u Srbiji. Serviseri koji rade na Vašim uređajima to čine tek nakon položene obuke koristeći isključivo zvanične dijagostičke testove, alate propisane od strane kompanije Apple i originalne delove. Takođe, iStyle ima jako veliko iskustvo u radu sa korisnicima i već skoro dve decenije zastupljeni smo u zemaljama Istočne Evrope i na Bliskom Istoku. Možete nas kontaktirati ukoliko želite da na Vašim proizvodima radi sertifikovano, obučeno osoblje ili ako želite da dobijete uslugu u skladu sa procedurama koje propisuje kompanija Apple za teritoriju Srbije.

  • Globalna garancija – Apple internacionalna garancija

    Kompanija Apple daje jednogodišnju internacionalnu garanciju proizvođača na sve svoje proizvode i ta garancija može se ostvariti i u Srbiji, u iStyle Servisu. iStyle ima pristup evidenciji o Apple internacionalnoj garanciji koja je aktivna od datuma kupovine.

    Šta je sve pokriveno garancijom možete proveriti na sledećem linku.

  • Kupovina kod operatera

    Kupili ste telefon kod operatera? Nikakav problem. U prvoj godini garancije iPhone kupljen kod domaćih operatera možete doneti i u naš Servis. Naše osoblje primiće Vaš telefon i na licu mesta pružiti okvirne informacije u vezi dijagnostike.

  • Najbolja oprema

    iStyle Servis koristi alate koje propisuje kompanija Apple i koji su specijalno dizajnirani za rad sa Apple uređajima. Samo autorizovani servisi imaju mogućnost poručivanja alata. Takođe, naš Servis ima kompletnu ESD zaštitu uključujući pod, stolove i radne površine.

  • Dostava kurirskom službom

    Ukoliko niste u mogućnosti da rezervišete termin ili donesete vaš Apple proizvod uređaj možete poslati kurirskom službom po Vašem izboru. iStyle savetuje da proizvod bude upakovan u originalnu kutiju. Zamolićemo  Vas da pre slanja popunite elektronski reklamacioni list na sledećem linku (iz padajućeg menija odaberite iStyle Service). Uz uređaj obavezno priložiti i lične podatke (ime, prezime, adresa), mail, broj telefona kao i kratak opis kvara. Servis će nakon obavljene procedure uređaj vratiti kurirskom službom. Troškove slanja snosi korisnik. 

    Ukoliko je garancija istekla, postoje vidljiva oštećenja ili oštećenja u unutrašnjosti Apple proizvoda koja nisu vidljiva prilikom prijema, iStyle zadržava pravo naplate dijagnostike. Softver, usluge podešavanja softvera, reinstalacija, čuvanje podataka nisu pokriveni garancijom. Cenovnik osnovnih usluga i dijagnostike nalazi se na sledećem linku.

    Za sva dodatna pitanja u vezi slanja uređaja zamolićemo Vas da pošaljete mail na service@istyle.rs